Tuesday, September 6, 2016

ITEC 國際美容師

讀了一年的ITEC 國際美容師課程, 終於取得證書了,今次又取到MERIT 的優異成績。

我這個人讀書唔叻(包括讀香薰課程),唯有將勤補拙,努力温習及練習。

讀這個課程,最難是皮膚分析後的產品推介,因為我冇用街貨好多年,但又要推介街貨,天然的材料又不符合考試要求,所以好難。而練習時又要用街貨,令我本來好潔淨的皮膚增添了一些化學物質,所以放學後就立即去沖涼洗面。


另外就是要學習指定的面部按摩28式,我就買了一個“陳太”的公仔頭,一有空就練習,考試前更每天找呀女做model 俾我練習,所以真係一分耕耘,一分收穫㗎!

其實我做每件事都係好勤力咁去做,希望能做到最好。


 

No comments:

Post a Comment