Wednesday, July 12, 2017

經穴美顏 -- 減緩腹部脂肪

昨日公司有免費講座: 經穴美顏 -- 減緩腹部脂肪

本身我自己都識呢方面的知識,但因為免費就去參考别人做法。


我筆錄如下:

首要係注意均衡飲食,早餐食最多,晚飯食最少,早餐最好7-9am 內吃,因為行大腸經,晚飯最好6pm 食,最遲8pm, 為了瘦,盡力而為啦姊妹們!

早餐不吃生果,因為寒涼,女士們多已是寒底,對身體不好,除另有配搭,但沒說明甚麼配搭,我估計是薑。晚上九時後也不要吃生果,因水果糖份易致肥。另外晚上九時後吃甚麼東西也易肥的。

每星期有三天30分鐘的運動!

入正題,配合以上面生活習慣加按肚,減肚效果先好。

先搓熱雙手,要掌心對掌心上下搓,不是打圈搓。有人問本身手冰冷,可否用熱包令雙手變熱先按,答案係NO, 因為搓手重點係會刺激心包經,加速氣血運行。心包經同個心有關。

按摩時,人要躺下,因為咁肚脂肪分佈會平均D。雙手熱後先放在肚臍,再慢慢小圈順時針按摩,圓圈慢慢擴展至中脘穴的位置,中脘穴係距離肚臍之上4寸(5隻自己手指距離)落少少,其實直徑等於差不多整個腹部範圍。

以下穴位對減肚好重要
中脘
天樞
肚臍
氣海

位置自己上網找,位置好似個十字係中間

在腹部打圈時,如果手冷了,要即刻再搓熱對手繼續按。腹部先順時針按,再逆時針按(講者話咁係亦補亦瀉),全腹按摩3-5分鐘後,開始用手指揉按以上穴位各10-15秒。

若只按穴道,效果是不及先按熱個肚再按穴,因為咁樣能令血氣運行好, 幫助消脂。

有人問用牛骨可以嗎?答案係太硬,用手指最好,尤其是中脘穴(近胃部)較敏感,要輕柔些, 用3隻手指,氣海天樞穴可用娒指大力些。

最後加埋揉按三陰交穴(近腳眼,肝,脾,腎經交滙點),會加強效果。

完結

講者是乾按法,我覺得配合減肚精油調配的按摩油效果可加乘。

我有減肥按摩油(In shape massage oil) 出售,50ml $200



若你看不明白我的筆記,唔緊要,早前在這裡上載過一段減肥按摩片,可以跟著按。

No comments:

Post a Comment