Thursday, January 17, 2013

皮膚問題






我發覺現在太多人有不同的皮膚問題, 除了要有好的飲食習慣外(只要肯做, 應該可做到), 還要做運動幫助身體排汗排毒, 更要找出一種適合自己的減壓方法, 我可以說, 壓力是會死人的, 我丈夫就因 壓力致心臟有事去世, 那時還未學芳療. 所以請各位正視自己的健康.


轉載我香薰朋友在皮膚狀態的分享
:


皮膚其實係人體最大的器官,有保護領土排出功能,如果皮膚有事,雖然困擾,但卻是証明你身體仲識反應拒抗-排毒;成人薄到吹彈得破,睇到微血管咁滯的嬌嫩皮膚,是實上是不強壯,敏感的,抵抗力不足的皮膚,:未有皮脂保護的幼兒皮膚常爆拆及紅.


曾經有個女仔忽然有段時間,大約十天先有得排便,由100磅重到128磅,2年乜都睇過,終於揾到個中識得醫,一醫就成面爆瘡,就係排毒過程。皮膚排到毒,總好過藏在體內,日積月累變成.......


40日係做左好多嘢,我另外有煲中藥俾佢,每日早上花水,HA精華,杜鵑花酸,內服10ML+精油,B+C+乳酸菌+乳薊,每晚按,敷面,清瘡,傷口處理,搽油,按摩頭頸循環等佢好瞓啲...


個仔7-11個倉,無心理壓力,早睡,食住家飯,多左飲水,留汗排出毒,呢幾樣已經已經係幫左大半喇. 佢今次係半年前考試壓力爆瘡,之後太介意啲印(佢唔等得慢慢退), 開始化妝,Dr.X幫手(用果酸療程).反而越來越差.頸兩旁每邊3-4粒淋巴結節,推極都有.淋巴越塞,瘡越難好; 膿瘡越多,淋巴越塞.惡性循環.....


個西醫當淋巴結節係小事唔理,我唯有配中藥俾佢,煲左3,幸好家下大部份粒粒無左,剩番一邊仲有1. 佢仲成日嫌我煩, 希望淋巴通番,容易啲運走廢物喇~


我覺得醫皮膚問題,係好吊詭的.若果你越想外示美好的表面,太介意外觀,或許內在壓力會令外觀會更差.越平常心,越穩定的心理淡然地配合治療,越默默的變好...

2 comments:

  1. 最近我滴水位及耳朵中間位置成日生d硬瘡,這些是否你講的淋巴結節?是否淋巴塞了?自己可按邊個位置來改善?

    ReplyDelete
  2. 看不到你的情況不知道,應去看醫生檢查清楚這些瘡是什麼。耳朵位置是淋巴結地方,你自己可以試試用手(最好加些排毒的精油如杜松)輕輕在耳邊打圈推按,向後推至耳滴位,再繞過耳朵拉落頸至鎖骨位的淋巴結。看看有沒有改善。
    [Choi回覆01/20/2013 23:32:00]謝謝
    我會試下

    ReplyDelete