Thursday, January 31, 2013

新的嘗試






瑞士芳療
功課之一

新的嘗試, 新的體驗


劑量極高,請勿模倣 (160滴精油, 22ml植物油)


6 comments:

  1. 請問如果無加 VIT E / 葡萄籽油天然防腐劑的自製香薰護膚品,應該要幾內用完呢?

    ReplyDelete
  2. 自製香薰護膚品要看是什麼東西.
    面霜如沒加入防腐劑或抗菌劑約一至兩星期會出現霉菌
    精華素如水部分全用花水及放入雪柜可保存一至兩個月
    加了精油的植物油可保存約六個月, 視乎用的植物油是否容易氧化
    所以保存期很視乎你用什麼材料去做, 不能一概而論.

    ReplyDelete
  3. 我係之前在突破上過你堂架,只係大家同學之間講返有d出入,所以我想問清楚的,謝謝你呀!咁即係一般來講無加天然防腐劑或抗菌劑就要一至兩星期內用完,如加左天然防腐劑VIT E / 葡萄籽油的話就可保全半年係咪咁呢?謝謝你呀!

    ReplyDelete
  4. 我冇係突破教過,我只係I'VE 教過,但多謝你對天然䕶膚品的興趣。

    我沒有用過天然防腐劑,不能肯定答你是否可以保存六個月,但加抗菌多數能放三至六個月,另外我指的六個月是已調好的用作芳療或日常使用的面油或按摩油。

    記住有水的東西容易滋生細菌。只含油的東西不會滋生細菌,但會氧化變益,而相對有水份的可保存耐些。

    ReplyDelete
  5. 請問黎緊你會響邊到教堂呢?我想問下點樣可以清洗/消毒乾淨d香氣玻璃樽呢?我想循環再用謝謝!

    ReplyDelete
  6. 我做part time. 冇特別在那裡教, 可以在我家開班. 清洗/消毒乾淨d香氣玻璃樽, 用洗潔精洗再用滾水煲, 像處理BB奶樽一樣就得, 用前可再用火酒消毒. 溫度130以上就可殺死所有細菌. 但樽蓋不能這樣做, 會溶, 通常會換新的.

    ReplyDelete