Monday, September 18, 2017

用大量花水

德芳基礎班其中課程內容,教授多用花水,使用植物油前要先噴花水。


課堂上的一位同學變本加厲用此方護膚,分享給我知,她就用大量花水,之後得到相當理想的護膚效果,最啱用好多花水及植物油仍然乾的人使用。


買了我的保加利亞玫瑰花水,或新推的玫瑰檀香複方花水,以及我的有機黄金荷荷巴油及新植物油的客人,請快些試試這方法。




轉載分享如下:


我最近用花水量大左,覺得真係有啲正面唔同。


沖涼後,化妝棉索花水抹次臉,平衡酸鹼,確保無殘留。


再噴濕濕的,就咁按幾下到吸收晒。


再噴濕,搽精華液,打圈按摩吸收。再噴濕,又按下吸收晒。


搽油。2滴油在掌心,噴5-6下花水水,混合,再印係臉頸,抹開。再噴濕,按幾下。


搽身體,先花水噴濕濕。油滴掌心加點花水搓勻,快手塗抹。


上堂時,陳星羽教用純露都用幾多。


但咁用,搽精華液效果都好啲;搽油唔使多,唔立,又達到有滋潤皮膚效果。


上堂示範按摩,佢真係噴好多花水,唔係少少。


開始秋感,大家幫皮膚做好準備,唔好到時出問題先搞就難多了


總之你地試吓加多啲花水量嚟用。


我呢星期做緊,日間都維持到皮膚柔軟,出油少好多。
試吓先噴好濕,按摩吸收晒,再噴濕,先搽嘢,再按到吸收晒,再噴,再按....
我自己都開始試這方法。


補充一點是要有好效果,要用品質好的花水及植物油。



No comments:

Post a Comment