Tuesday, August 23, 2016

精油處理傷口

昨天去睇皮膚科醫生,因為塊面同頸都有扁平疣,醫生好詳細解釋原因,其實我生咗廿幾年又清咗一次,又讀過生理解剖學,都好清楚原因及處理方法,但見個醫生一定要解釋,咁就要扮學生細心聆聽,最後要用電灼,唔係用laser(有D失望,因為之前試過呢個方法係唔得嘅), 一場去到又唔即刻做,冇乜病人在等,係都要我另約時間賺多一次診金(公司俾嘅), 希望佢可以成功治理我的疣。

佢話面的傷口要一星期,頸的傷口要兩星期復原,我要再證明如果用精油,4天便能使傷口復原。因為我上次幾年前自己俾錢做laser 冇搽醫生藥膏,成面花晒, 全程用SOS 配方(德芳Monika老師原配方: 薰衣草, 永久花, 岩玫瑰 1:1:1),4天便痊癒。

No comments:

Post a Comment