Wednesday, May 25, 2016

再介紹自己

有些新朋友看我的blog, 再介紹自己
各位, 我係一個part time 的芳療師, 沒有開實體店, 產品交收只係放工後在地鐵站, 順豐站取或郵寄.
我對芳療熱情澎湃, 不停進修, 增值自己, 我覺得這點十分重要, 希望學以致用, 對自己有益而又幫到人係我宗旨.
我的業務範圍:
1. 賣產品
賣diy護膚品, 沒有單賣植物油(現只限荷荷巴油)及精油(只為舊客訂)
2. 做芳療
有替客人做個案, 然後調配合適配方油使用
3. 做療程
有按摩療程及脊椎保健療程(主力做這兩樣), 需預約, 在工餘時間做
4. 教班
開芳療基礎班及精油化學班
5. 推廣芳療
到社區推廣芳療(如被邀請)
有空又會到老人院舍做按摩義工
不傳銷, 不吹噓, 老實做個part time 的芳療師 (做全職生意就關門了)
期望繼續每天寫一篇有關芳療知識或健康資訊, 希望大家注意身體健康, 亦希望芳療能帶給你, 家人, 朋友的身, 心, 靈健康.

No comments:

Post a Comment