Tuesday, May 21, 2019

介紹香港芳療 "真實" 情況

芳友Kaman Cheung 在荷蘭介紹香港芳療 "真實" 情況。


好贊同她說 "只係覺得present只講bright side,講到自己做得好成功,其實都係廢話。"


*******


【橫掂都係系列1之3 -- 唱衰香港人人有責crossover銅鑼灣書店】既然嚟開歐洲,老師話不如嚟埋學校嘅年度symposium,我即時反應係,「嘩大佬,全場講荷蘭文我真係聽唔明㗎喎。」然後老師都未等我講,就話橫掂都係,到時你嚟就順便講吓香港嘅情況係點啦,25分鐘啫。


原本諗住發吓呆做吓啦啦隊攝影斟茶遞水諸如此類,事情發展到咁,我又在唔知點推佢嘅情況下硬著頭皮,濫竽充數準備咗個presentation,講真醫護嘅嘢我識條鐵咩,唔係專長嘅嘢費事亂噏。諗咗幾個月,頭都爆埋都諗唔到講乜,到上個月Michael Wolf過身,啲人再share佢啲相,先醒起可以講吓香港住屋問題,同埋therapist在狹窄的地方做home care嘅難處(試過喺下格床幫個80歲插咗鼻餵喉中風腎衰竭嘅婆婆按摩,按完全身痛咗幾日;又試過要同社工合力將病人張床褥成張搬出廳)。


Present嗰陣,show埋Benny Lam輯籠屋相,講有20萬人住喺劏房,之後又畀佢哋睇吓流感高峰期醫院有幾咁迫爆(我試過唔止一次想攝埋去個病人度攝唔到,只能按吓腳)。然後又加埋少少香港私營老人院嘅慘況(我已經無講排隊排到死嘅情況),包括劍橋剝光豬沖涼嘅黐線故事。


因為咁多年嚟堆填區嘅訓練,我學識咗喺好悲傷嘅事裡面搵嘢嚟自嘲,所以一路講,一路喺度笑,突然間見到前排有個護士抹眼淚,然後睇清楚啲原來好多人眼濕濕,香港繁華背後係咁咁樣的(之前老師嚟香港,佢哋睇咗私家醫院、超高級院舍嘅情況,所以連老師都嚇咗一跳)。


嗰刻如果我突然發癲為香港人籌款,應該會有人肯捐,佢哋嗰刻嘅心情大概同我哋睇救助兒童會嘅阿米拉差唔多。喺基本住屋同醫療資源咁緊絀,護士做到就嚟吊頸嘅情況之下,乜嘢輔助護理係天方夜談。


唔係想唱衰香港,只係覺得present只講bright side,講到自己做得好成功,其實都係廢話。有人舉手問,點解政府唔增加資源喺房屋同醫療嗰度,真係擊中我要害,唔知點答(唔通要由肥上瘦下講起?),只係快快口講,政府應該關心起港珠澳大橋,多過香港人嘅福祉。


學芳療嘅人成日講用多啲monoterpene rich去增加空間感,用ester rich精油去放鬆,幻想處身喺森林或者薰衣草田,但對唔住,好多香港人一生都未去過森林同薰衣草田,你畀名貴嘅法國橙花、科西嘉島永久花佢,佢都會鍾意,但係咪relevant呢?間屋太陽根本都照唔到入嚟,想種棵薄荷都唔得,仲講乜嘢透過香氣帶佢哋返屋企呢?


最後為咗唔好太離題,我介紹咗幾種東方精油:白蘭花、當歸CO2、廣藿香同沉香(!!!!!!),除咗廣藿香之外,另外3種算比較少人用,但絕大部分嘅病人都可以一秒認出白蘭花,呢種由細到大喺街邊街巿聞得到,媽媽會買回家擺放,的士司機會放在車頭嘅香氣,對病人嘅幫助應該更大。


Present完後好多人同我講好震驚、好難過,覺得自己好幸運,唔應該投訴咁多(雖然呢個唔係我原意,不過是但啦)。然後有個比利時護士埋嚟問我,我咁樣講香港嘅問題怕唔怕被秋後算帳?我聽到好驚訝,然後佢話之前銅鑼灣書店事件令佢好震驚(而當時我係未講自己本業做乜),之後陸陸續續有人問我香港仲有無言論自由(我真係未講我本業做乜),問我林榮基宜家點(!),同埋我會唔會移民,而呢啲護士當中,有啲並唔係住係咩大城巿,令我都嚇咗一跳。



No comments:

Post a Comment